Lättläst
Det här är en lättläst sammanfattning om Folksam. Inga svåra ord och långa meningar finns med.

Det här är en lättläst sammanfattning om Folksam. Inga svåra ord och långa meningar finns med.

Hos oss kan försäkra dina saker, dig själv eller din familj i olika försäkringar. Du kan också spara pengar till pensionen eller annat. Eller låna pengar.

Vi vill att vi ska ha ett bra samhälle som håller länge. Därför testar vi och granskar olika saker och företag.

Folksam är kundägt. Det betyder att kunderna äger bolaget och att vinsten inte går till några aktieägare. Vinsten stannar hos oss alla.

Du kan ringa eller skriva till oss. Eller kanske besöka ett kontor.

Vi har också information på många språk.
