Kundservice

Våra kontor är stängda för kundbesök

Vad gäller din anmälan?

Kontakta oss

We speak English Hablamos Español Mówimy po polsku نحن نتحدث العربية Govorimo hrvatski


Just nu frågar många om det här:

Det är många som ringer till oss med frågor om vad som gäller i försäkringen med tanke Coronaviruset. Därför har vi längre telefonköer än vanligt. Men vi har samlat information på den här sidan.

I och med ökad spridningsrisk har vi stängt våra kontor för kundbesök.

De extra medgivandena beror på att vi byter system för autogiro - du behöver inte göra någon åtgärd, utan låt båda medgivandena ligga kvar.

Du kan beställa Grönt kort på olika sätt. Kostnadsfritt genom att logga in på Mina sidor och klicka på den bilförsäkring det gäller. Du kan även beställa direkt på webben eller via telefon för en kostnad på 200 kronor.

Det går inte att besöka våra kontor för att hämta ut ett Grönt kort.

Läs mer och beställ här

På din semester ska du kunna slappna av och ta ledigt från vardagen. Det gör du allra bäst om du innan du reser kollar igenom vår checklista – så att du kan känna dig trygg om något skulle hända.

Om du skulle råka ut för något under semestern och behöver hjälp kan du läsa här om hur du ska göra – steg för steg. Här hittar du allt om våra reseförsäkringar och vad de innehåller för skydd.

Vardagar 07.30-17.00 ringer du 0771-950 950 för att tala med en skadehandläggare - eller så anmäler du händelsen på webben här. På helger och kvällar ringer du vår jour på telefon 020-45 00 00 om du har en akut skada.

Samla försäkringar – få rabatter

Om ditt hem är försäkrat hos oss kan du få 10% samlingsrabatt på många av våra försäkringar. Dessutom kan du få ytterligare upp till 15% rabatt när du skadeförebygger.
Vilka rabatter får du?